EP:Servicegarantie
EP:Servicegarantie
Wij van EP:Zijlstra willen dat u helemaal tevreden bent over onze service en uw aangekochte producten. Of het nu gaat om het bezorgen en aansluiten van een inbouw koelkast. Of advies over de juiste televisie. Wij horen het graag als u niet tevreden bent.
Wat mag u van ons verwachten?
- Onze producten zijn met uiterste zorgvuldigheid en van hoogstaande kwaliteit
- Fabrieksgarantie op het gehele assortiment
- Wij zijn benieuws waarom u niet tevreden bent, maar verplichten u tot niets
- Defect artikel? Wij gaan direct aan de slag om het op te lossen
- Aankopen uit onze webshop kunt u 14 dagen bekijken en testen of het voldoet aan uw wensen
- Bij retour van aan aankopen uit onze webshop heeft u binnen 5 werkdagen uw aankoopbedrag terug
Ruilen of retourneren?
Niet tevreden over uw aankoop? En wilt u deze ruilen of retourneren? Neem dan contact op met EP:Zijlstra via het contactformulier of bel tijdens openingstijden naar 045 - 522 2770.